1 Karolinas Kaos: Gravid vecka 4

Wednesday, November 6, 2013

Gravid vecka 4

Missledande rubrik, helt med avsikt hehe.

Jag måste vara väldigt påverkad av Carros blogg, för inatt drömde jag att jag också var gravid. Jag var bara typ i första månaden men magen var redan stor - det kom som en chock, jag var inte förberedd, fick panik. Det jag däremot tyckte att var chill i drömmen var "Oj, vad skönt, då behöver jag inte vara med på gympan i skolan."

Hahaha.

Har tydligen lite underliggande trauma för PF:s gymnastik och dagens schema: 1,5h basket följt av 1,5h latinamerikans dans. Wtf.

Jag igår före Riicys inflyttningsfest.

Supermysig hemmafest följt av lite Ollis. For dock hem redan vid 23(!) haha, skulle inte ha orkat idag annars... Börjar bli gammal...

6 comments:

  1. Haha! :D Jepp ganska skönt att Robert int kan tving med mig till gymmet faktiskt så du hadd nog lite rätt där om gymppan! :DD "Carola kan inte delta i simningen för hon har lingonvecka" Men Carola, hade du inte det för två veckor den? "Min cykel är väääldigt oregelbunden"

    ReplyDelete
  2. PPRRFFFF ÄÄÄÄÄÄ mitt hjärta stanna i nå som känsta som 1 minut just haha. (alltså int på ett dålig sätt då!) tänkt att NUUU E KARRO PREGGO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa va kul, de va lite på flit nog :D men hoppas int nu så mång ha bara läst rubriken o dragi slutsatser... En släkting fråga redan på fb av mej att "OJJ e du gravid??" -___-

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!