1 Karolinas Kaos: Fredagskänslan

Friday, November 8, 2013

Fredagskänslan

Föregående inlägg blev ett av de mest lästa inlägg här på bloggen. Så för att förtydliga: nej, jag är inte gravid. Jag hann liksom redan få några frågor av folk som bara läst rubriken och faktiskt trodde att jag var det haha...

Idag är det fredag, jag har sovit 10h inatt, varit ledig hela dagen, varit på gym med Milja, ätit supergod mat och nu sitter jag här och dricker kaffe och spelar FFX-2. Ska kanske till posten snart för att hämta ut ett paket också, om jag orkar... :)


Ha en superfin fredagkväll nu allihopa!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!