1 Karolinas Kaos: Fifty Shades of Grey by KappAhl

Sunday, November 10, 2013

Fifty Shades of Grey by KappAhl

Av ren nyfikenhet gick jag till KappAhl och kollade in Fifty Shades of Grey-kollektionen. Och hmm, tjaa... Jag hade förväntat mig lite mer faktiskt. Visst var det snygga underkläder, men det var egentligen inget speciellt med dem.



I reklamen såg underkläderna så otroligt snygga ut, men i affären blev jag lite besviken. Det fanns ett set jag kunde tänka mig att köpa, men jag lät bli eftersom det kändes som vanliga underkläder med ett "Fifty Shadesof Grey-märke" på liksom. Meh, trist!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!