1 Karolinas Kaos: En sådan morgon...

Wednesday, November 20, 2013

En sådan morgon...

Godmorgon. Eller?

När klockan ringde i morse kände jag på mig att jag borde stanna i sängen idag. Men jag kämpade mig upp och började laga frukost. Plötsligt föll en (öppen) kryddpåse ner ur skåpet och vips hade jag kryddat gröten med en halv påse peppar.

Lite sur bestämde jag mig för att äta bröd istället. Fixade ihop en mumsig macka, men påväg tilll bordet slank den på något ofattbart sätt ur min hand och landade på lurvmattan i vardagsrummet. Uppochner förstås.


Nå, efter lite kaffe börjar jag bli människa igen...
Men nu har jag glömt bort tiden också och ska vara i skolan om 7 minuter. Jomen tjena.


För övrigt fick jag en award av Annika, tack för det! Ska svara på den senare idag.

2 comments:

  1. Ajaj tappad macka betyder otur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En tappad macka i sig är väl tillräckligt med otur :(

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!