1 Karolinas Kaos: 1 november 2013

Friday, November 1, 2013

1 november 2013

Okej, jag tror knappt att det är sant men jag har idag köpt årets första julklappar.
Dessutom har jag börjat köpa julpynt för länge sen... Jag trodde inte att jag var sån.


Den här söta adventsljusstaken köpte jag i augusti.

Kökshandduk från Ann Bäck, köpt på Jakobs dagar...

Ljusstake köpt idag.


Sen råkade jag kanske beställa en löpare och ett par julklappar från H&M också. 
Jag ÄLSKAR H&M Home, önskar att det skulle finnas ett i Vasa...

2 comments:

  1. Oj varifrån är den första ljusstaken?? SÅÅÅÅ FIN!! Helt underbar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den är köpt på Minimani av alla ställen, de har massa fina inredningsprylar där! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!