1 Karolinas Kaos: Redskapsgymnastik är livsfarligt

Sunday, October 6, 2013

Redskapsgymnastik är livsfarligt

Åh, vilken värdelös uppdatering det varit här på sistone. Jag har fullt upp med skolan, förra veckan hade jag 8-17 flera dagar. Så när jag är ledig passar jag verkligen på att göra ingenting. Dessutom har jag haft en jävla nackspärr, eller sträckning/vrickning i nacken, och är ännu inte helt återställd. Vet ni hur det gick till? 

Jag gjorde en baklängeskullerbytta.

...

Låt oss ta in det en stund bara.

...

Karolina, snart 22, skulle göra en baklängeskullerbytta, och istället för att ta emot sig med händerna la hon all vikt på nacken. KNAK.

...

Jo ni får skratta.
Det gjorde tanten vid studenthälsan också.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!