1 Karolinas Kaos: Halloween&inflyttning&födelsedag

Sunday, October 27, 2013

Halloween&inflyttning&födelsedag

Igår var det fest här hos oss - vi slog ihop inflyttnings-, födelsedags- och halloweenfest. Jag hade ingen aning om hur många som skulle komma, men det blev precis lagom. Vi blev kanske 20 personer och jag hade lyckats baka precis lagom mycket och blanda tillräckligt med bål. Nåja, här kommer lite bilder från kvällen!

Jag valde att vara något så originellt som en katt i år!

Elin (på besök från Åbo), Johi & Koschin

Vet inte vad han gör... Challe var alltså en hipster. Som hade fått stryk. Eller något sånt.

Marilyn Monroe, en till kisse (Mia) och jag


Jag och Sandra, MEOW!

Hipstern och Luigi ;)



Challe och en klängranka 

Kön till Ollis var löjligt lång. Efter att ha köat en timme gick vi till Fone istället, där det ännu inte hade hunnit bli kö. Efter ett par drinkar där gick vi en sväng via O'Malley's, var det också var kö... En hel del köande med andra ord, men kvällen var överlag superlyckad. 

Tack igen till alla medverkande!! 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!