1 Karolinas Kaos: 11 oktober

Monday, October 14, 2013

11 oktober

I fredags firade jag och min C ett år hihii. Delade en flaska vin och lagade god mat och bara hade det mysigt. Har grävt igenom gamla bilder och det finns hur mycket som helst, men jag har valt ut några favoriter att visa.

2008, två fjortisar på världens bästa Veneziansk-fest hemma hos Elin. Oförglömligt!

2011. Jag hade hunnit vara hemma i Finland (precis flyttat tillbaka från Sverige) 
i 2h då telefonen ringde: "Fest vid Foppas villa, hämtar dig snart!"

2011, fest i Elins trädgård, "like back in the days" sa vi då haha.
Okej, jo, vi har festat en del tillsammans...

Popkalaset 2012!

Emma & Jånttes bröllop, Borgå december 2012.

Vår 2013.

Venziansk i Vasklot 2013.

Jag är sådär lycklig att man inte riktigt vågar skriva ner det.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!