1 Karolinas Kaos: Welcome to the frontline

Wednesday, September 4, 2013

Welcome to the frontline

Jag funderade länge på till vilket gym jag skulle börja gå och vad jag var beredd att betala. WSC hade helt suveräna kundförmåner, gymmet i sig är det snyggaste och största jag sett och så har de ett enormt passutbud. Dessutom får man som medlem vid WSC också gå till Lady Line, så det var också ett stort plus för mig. 

Tagga tagga!

Jag kom fram till att det enda sättet att göra träningen till en vana för mig är att tvinga mig själv till att träna genom att köpa ett årskort. Jag betalade av hela avgiften som en klumpsumma, så nu kan jag inte ångra mig längre. Så nu känns det skitbra, har jag betalat en sån summa för egna pengar, då vet jag att jag kommer att börja träna på riktigt också!

Satte igång direkt idag med ett ben&rump-pass, så nu kan jag inte gå längre. Skönt hehe. Nej, det här ska inte bli en träningsblogg, men nu i början lär det nog komma en del uppdateringar om gymmandet. Stå ut!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!