1 Karolinas Kaos: Villa-avslutning i Vasklot

Sunday, September 1, 2013

Villa-avslutning i Vasklot

Igår for jag och Challe ut till Vasklot med Milja, Jan, Sandra, Foppa och Antta. Vi slängde ihop en trerättersmiddag, förtärde diverse dricka, hade det riktigt mysigt. När det blev mörkt tog vi fram filtar och tände lyktor. 



Förrätt: kräftstjärtsoppa, huvudrätt: CK's burgers, efterrätt: Cheesecake med bärsås


Bild från Miljas instagram.

Lite senare slog vi ihop festen med grannarnas! De hade hört att vi dunkade musik och bjöd in oss, så vi gick över till dem och slog ihop två fester till en. Där spelades det ölkubb och jag åt kräftor för första gången. Suuuupergott, varför har jag inte gjort det förr?! Och vad är det som folk tycker är så svårt med att skala dem? Pfft! ;)

Vid midnatt tog vi taxi in till stan och Ollis. Vad mer behöver jag säga? Idag är jag trött. Men taggar till inför super sunday: Liverpool - ManU och Arsenal - Tottenham!! Dessutom skulle det ju gälla för Jaro att vinna idag. En riktigt skön fotbollssöndag på gång alltså, och dagen till ära har vi fått MTV3 Sport-kanalerna fr.o.m. detta datum. Hurra hurra!


För övrigt kan jag informera er om att det egentligen stavas Venetiansk och härstammar från Venedig, Italien.
Tackar alla medverkande för en helt underbar kväll, det gör vi pånytt!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!