1 Karolinas Kaos: Uppdatering från Vasa

Thursday, September 12, 2013

Uppdatering från Vasa

Vad har jag hunnit med den senaste veckan då? Allsång på Kvarnen, Gulismingel på Fontana, PF:s gulisintagning, gym och förstås skola. Eller universitet heter det ju. Men det låter konstigt att säga att man varit på universitetet... Nåväl. Här kommer lite bilder!

Bild från Danielas blogg


Livemusik och allsång, hur mysigt som helst!

På Fontana, härlig bildkvalité.

Och i måndags var det PF:s gulisintagning som stod på schemat. Vi började förfesta hemma hos mig - åt pizza, övade hejarramsor, målade ansiktsmålningar och taggade till. Senare gick vi med tutorerna iväg till ölstafetten och så var gulisen i full gång. Det blev den tredje gulisintagningen för min del (tredje gången gillt!) och hur otroligt roligt jag än hade är det skönt att ha det gjort nu haha. Tackar alla för en helt suverän kväll, KK1.4!!

Ronja, Mia och Riicy
(Bild från sistnämndas blogg) 


Träffa Milja på Brobyggar-punkten. Bra bild det här också!


Här är sista skriken före vi for iväg till Ollis! 
Började bli lite hesa så vi viskar första varvet... Haha... Hmm...


Och så var det gym ja, jag sitter mest i massagestolen... Nejdå, det går faktiskt superbra. Imorgon ska jag få ett individuellt träningsschema samt en timme med nån på gymmet (PT? Instruktör?) som ska visa mig lite övningar och kolla att jag använder maskinerna rätt osv. Skitbra!

För övrigt trivs jag som fisken i vattnet i Vasa och Peffan hittills. Idag har vi bl.a. spelat fotboll och räknat med räkneramar. Haha, det är underbart!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!