1 Karolinas Kaos: Tips: arkijogurtti

Friday, September 6, 2013

Tips: arkijogurtti

Dagens tips: Hyvä suomalainen ARKIJOGURTTI! Haha, kan det bli mer finskt?

Varför är den här yoghurten så bra då? Jo, för att den är:

  1. Supergod, finns i massa olika smaker
  2. Billigast i hyllan, strax över en euro
  3. Utan konserveringsmedel!
  4. ...Och så är den ju hyvä suomalainen såklart. Hahah.
Så det här käkar jag som frukost nu för tiden. Och en skiva AITO SUOMALAINEN RUISPALA med grynost, avokado och tomat!

Nu ska jag iväg på dagens enda lektion: friidrott, det var inte igår det! Har dessutom sån träningsvärk att jag varken kan gå normalt eller lyfta armarna högre än axelhöjd... Men med lite AITO SUOMALAINEN RUOKA i magen ska det väl gå bra!! Haha okej jag mobbar min finska mat lite samtidigt som jag älskar den. Märker nu att jag är så trött att jag inte borde skriva något inlägg. Men nåja, snart är det dags för fredagsmys, ha en bra dag sålänge!

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!