1 Karolinas Kaos: Lär dig sitza

Sunday, September 22, 2013

Lär dig sitza

I torsdags var det ju sitz ja, PF:s "Lär dig sitza-sitz". Världsvan som man är (haha) var det ju inte riktigt min första sitz, men fortfarande en lyckad sitz. Sitzen hölls på Fontana och eftersläppet förstås där också. Riktigt kul kväll, men gick hem redan vid midnatt. Kände bara "näpp, nu har jag färdigt!". Skönt att känna så ibland också haha.


Kändes ändå sisådär med kemiseminarium 08:30 dagen efter...

Helgen har varit lugn, varit hemma i Jakobstad/Pedersöre en natt och nu är vi tillbaka i Vasa. Nu ska jag snart traska iväg till gymmet och ikväll blir det Manchesterderby på tv. Och imorgon börjar jag väl klockan 15 eller något sånt, aaah... Härliga söndag.

Hösten är här och jag passar på att utnyttja mössorna under bad-hair-days.

1 comment:

  1. haha, "näpp, nu har jag färdigt" är bästa känslan och den kommer oftare ju äldre man blir :DDDD skönt, man slipper så myki mördarkrapulan!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!