1 Karolinas Kaos: Dagens tips!

Friday, September 27, 2013

Dagens tips!


Det kanske bara är jag som är lite sen att upptäcka det här, men vristtyngder är mina nya favoriter på gymmet. Jag har aldrig tyckt att "kissande hunden", vanliga benlyft eller liknande övningar känns någonstans, men så testade jag ett par såna här tyngder på gymmet och plötsligt började det bränna i rumpan. Härligt! 


Det borde finnas såna på de flesta gym, men jag köpte ett par egna ändå, så behöver man aldrig fundera på det. Dessutom är de lätta att använda hemma eller bara när man är ute och går. Karhu, från Citymarket, 19,95€. 


Testa de här övningarna med tyngder!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!