1 Karolinas Kaos: Crossfit baby

Thursday, September 26, 2013

Crossfit baby

Igår var jag och Suski på Crossfit på kvällen. Det var vår första gång så båda var väldigt förväntansfulla. Passet var helt okej, kanske inte riktigt indelat på det sättet jag hade förväntat mig, men visst känns det i kroppen idag. Avslutningen på passet var helt sick, jag trodde jag skulle svimma haha. Det var allt från hopprep till squats och sit ups. Måste börja träna hjärtat mer, känner ofta att det är andningen som tar slut och inte musklerna. 

Nu kallar jag mig inte en crossfitter riktigt ännu, men bilden var ganska sann haha.

Det har blivit höst på riktigt!

Idag njuter jag av en ledig dag igen! Vilken skön vecka det har varit, nästa blir inte riktigt lika lugn! Ska snart slänga in lite mat i ugnen och sen blir det väl att ta tag i någon skoluppgift. If there's time...

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!