1 Karolinas Kaos: Cinema Bowling

Tuesday, September 24, 2013

Cinema Bowling

Igår var vi med klassen till Cinema Bowling. Jag har aldrig varit någon kung på bowling, och först åkte klotet i rännan hela tiden, men sen hände något konstigt och jag började slå strikes. Undrens tid är inte över.



Sammanlagt fick jag FEM strikes - JAG, som inte kan bowla! 

Det var riktigt mysigt att träffa klassen också utanför studierna, och framför allt kul att alla är med och vill hitta på saker. 

Idag har jag varit ledig. Har tvättat kläder, jobbat lite på en inlämningsuppgift, men framför allt bara tagit det lugnt. Började med att sova till tolv och sen har jag inte lämnat lägenheten. Såna dagar behövs ibland. Passar på att vila från gymmet idag ocskå - har GALEN träningsvärk i hela kroppen, och imorgon ska jag och Suski på Crossfit till WSC! Är så taggad, och lite nervös!

Nu dricker jag en te och läser en bok - Jenna Jamesons Att älska som en porrstjärna, av Neil Strauss. Så fanens jävla bra, ursäkta mitt språk, men den är verkligen det. Det är sällan jag blir så uppslukad av en bok. 

"Jenna Jamesons självbiografi är förvisso både sorglig och hemsk,
men också rolig i sin närgångenhet, fantastisk i uppvisat mod och, ja, faktiskt, ibland rätt sexig."
- Göteborgs-posten

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!