1 Karolinas Kaos: Uppdatering(!)

Friday, August 23, 2013

Uppdatering(!)

Det har varit lite trögt här ja... Trots att flytten till Vasa har gått smidigt har den ändå tagit upp i princip all min tid. Idag har vi burit in tvättmaskinen, så nu börjar alla möbler vara på plats. Ännu fattas en bänk till balkongen samt lite småsaker som filtar och kuddar. Men gardinerna är upphängda och det börjar liksom se ut som ett hem här. Jag stormtrivs redan!

Tänkte ladda upp lite bilder från sommaren, har nästan inte fotat nånting alls men här kommer några iaf. 

Jakobs dagar


Moffa, 86 år i tisdags, och jag, på jaromatch.

Milja och jag på Jans&Miljas inflyttningsfest

Brudhörnan

PUSS

Jag och Challe vid Strampen

Omnomnom...


Och här kommer några bilder från lägenheten!







En skyddsängel i sovrumsfönstret :)

Nu sitter jag, Challe och Jan här i lägenheten och smuttar lite vin. Vet ännu inte vad som händer ikväll eller imorgon, men ska väl hitta på något skoj. Nu har jag alltså flyttat till Vasa på riktigt och på tisdag börjar nya äventyr i form av Peffan och Åbo Akademi!! 

Önskar er en trevlig helg!! :)

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!