1 Karolinas Kaos: Gulis once again

Wednesday, August 28, 2013

Gulis once again

Introduktionsveckan på ÅA har satt igång - vi har träffat klassen samt tutorerna, vi har testat och beställt halare och vi har t.o.m. hunnit med en liten utgång vid Ollis igår. Idag har vi dessutom fått info om en massa föreningar, så nu ser jag fram emot gulisakademin nästa vecka och att så småningom börja sy fast märkena jag samlat på mig haha. 

Allting är redan relativt bekant och tryggt eftersom jag gick en introkurs i Åbo förra hösten och dessutom läst kurser på Öppna Uni här i Vasa i våras. En riktigt löjligt taggad gulis är jag i höst alltså. Det känns så skönt att jag äntligen hittat något som känns rätt. 


Nu ska jag gå och sparka C i baken så vi får någon mat idag.

C och jag för några år sen.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!