1 Karolinas Kaos: Dagens inköp

Monday, August 26, 2013

Dagens inköp

Efter inskrivningen vid skolan idag gick jag en sväng till stan, via bl.a. H&M, Indiska, Intersport och Citymarket... Och visst fyndade jag lite saker, som dessa underbara temuggar! Jag ÄLSKAR paisleymönstret.


Köpte blommor till mig själv också, för att jag kan.

Jag hade också bestämt mig för att köpa ett par nya löparskor, eftersom de jag har börjar vara några år gamla och dessutom har de alltid gett mig skoskav... Jag var egentligen på jakt efter ett par Nike-skor men efter att ha testat kanske tio olika par och märken blev det till sist ett par Asics-skor jag föll för. Snygga, bekväma, stabila, prisvärda!


Så nu finns det inga ursäkter längre! I veckan ska jag ha fixat gymkort och så sätter vi igång igen!!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!