1 Karolinas Kaos: NBVT

Friday, July 26, 2013

NBVT

Igår såg tydligen alla i hela Jeppis Petter vid After Eight. Själv såg jag honom live i Åre kanske 2002, tror jag har kvar hans autograf från det faktiskt. Så Petter kändes liksom som old news. Hahaa nejdå, jag är lite bitter att jag missade det faktiskt, men orkade helt enkelt inte. Varit sjukskriven i några dagar och så jobb från 07:00 idag... Men nu är jag back on track!


Så ikväll ska jag minsann inte missa KAJ i Skolparken haha, vi ses där!!

 



Har en såndär helt suverän fredagskänsla nu, har kaffepaus på jobbet, sitter och lyssnar på partymusik och taggar till inför kvällen och helgen. Så ha en riktigt trevlig fredag nu så ses vi i svängarna i helgen!!

 Syrran och jag häromdagen,
äntligen är sommarvärmen tillbaka!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!