1 Karolinas Kaos: #Härmäläwedding

Monday, July 15, 2013

#Härmäläwedding

I lördags var det bröllop på schemat - Elin & Martin gifte sig! Jag slänger upp lite bilder och låter dem tala för sig. Annars kan jag bara säga att det var ett otroligt vackert bröllop och festen var den roligaste jag varit med om på länge. 

Elin & Martin efter vigseln!

Stiliga gubbar utanför kyrkan

Den fina dukningen

Typ enda bilden på mig från kvällen haha...

Resten såg ut såhär...

Fru Härmälä!

Challe var toastmaster :)

Det var en kväll fylld av gråt och skratt, kan man sådär kort sammanfatta det. Helt underbart!
Ett stort grattis och tack till brudparet!! 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!