1 Karolinas Kaos: FYEAH!!!

Saturday, July 6, 2013

FYEAH!!!

Jag kan meddela att jag:

  1. ...till hösten blir sambo med världens bästa pojkvän, i världens bästa lägenhet, med världens bästa grannar!
  2. ...slapp in till ÅA, Peffan, klasslärare!

Gårdagen var med andra ord helt okej. Åkte till Vasa för att se på en lägenhet som visade sig vara perfekt (50 meter från skolan, inglasad balkong, diskmaskin, bastu...), så vi skrev på kontrakten direkt. Att jag sen på kvällen fick veta att resultaten från inträdesproven fanns på internet och att jag hade blivit godkänd gjorde inte dagen sämre!! Åååååhhh jag är så GLAD!


En lycklig Karro önskar er alla en riktigt härlig lördagkväll!
Själv har jag huvudvärk (hehe...) och stannar hemma med chips och film!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!