1 Karolinas Kaos: En skön helg!

Monday, June 17, 2013

En skön helg!

I fredags hade jag min första ensamma, lugna fredag på väldigt länge. Jag är annars väldigt sällskapssjuk, men ibland mår man bra av lite egentid. Det råa vädret gjorde att det var ganska kallt i huset så jag passade på att tända ljus och t.o.m. en brasa. Sen kollade jag Geordie Shore & MMA (haha...) hela kvällen. Så otroligt mysigt och skönt att efter den första hela arbetsveckan på länge inte göra nånting alls.

På söndag lagade jag och C hamburgare! Helt sjukt gott, om jag får säga det själv. 
(Ni ser, jalapeños!) ;)

Jordgubbar, Sia och Marabou Daim. <3

Jag idag!

Nu ska jag fixa lite te och slänga mig i soffan och spela Sims! Är så skönt att få jobba igen, uppskattar de lata eftermiddagarna på ett helt annat sätt nu.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!