1 Karolinas Kaos: Bildbomb

Tuesday, June 11, 2013

Bildbomb

Det har varit lite dåligt med uppdatering här den senaste tiden, så jag tänkte kompensera i form av lite bilder. Sommaren 2013 hittills, i stora drag:


Vi har grillat en hel del, mmmmm kanske det bästa med sommaren?!


Fiskat har vi också gjort!

Frukost i solen.

Jag och Kajsa hittade varann på Netti <3

Jag: Jenny kommer du med o sir på nå karar som svejttas?
Jenny: Koma ett me!!

Terassen har besökts några gånger.


Grill & chill vid Mejlin's B&B, alltid lika härligt.

Jag en dag.

Mer god mat. Värst vad det ska fotas mat nu för tiden...

 Och så avslutar jag med en gullig uggla. Morjens.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!