1 Karolinas Kaos: Försenade vappenbilder

Tuesday, May 7, 2013

Försenade vappenbilder

Sitter och skriver på en inlämningsuppgift som ska vara klar om några dagar. Endast 15 sidor kvar att skriva, hurra. Tyckte att jag förtjänade en paus, därav detta blogginlägg.

Vad har hänt på sistone? Vappen har firats, ishockey-VM har satt igång, jag har sysslat med lite
skolarbeten... Inte så mycket med andra ord. Men på tal om vappen tänkte ladda upp lite bilder från kvällen. Kom dessvärre inte ihåg att fota så mycket, som vanligt...

C & jag, ser ju lagom nöjda ut haha... 

Puffen stod för en favorit i repris-vappfest hemma hos honom.

Ett av många straff i ölspelet haha, söta va?

Blev en klassisk hemmafest där vi faktiskt hölls hemma hela kvällen/natten/morgonen utan att någon började härja om att vi måste ut. Ölspel, bål, skitprat, allsång (killarna steg upp och skulle sjunga "Vintern rasat" för oss tjejer, men valde istället "Fuck her gently" då de inte kunde texten till den första... Bittert att jag inte fick det på film.)... Helt perfekt kväll, mer sånt!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!