1 Karolinas Kaos: The F Word

Tuesday, May 28, 2013

The F Word

Har börjat läsa boken I himlen får jag äta för en skoluppgift och är redan efter 20 sidor så upprörd att jag var tvungen att ta en kaffepaus. Ska snart slänga ihop lite lunch och senare i eftermiddag träffa min Kajsa som jag inte sett på allt för länge. Har lite catching up to do!


För övrigt är Hell's Kitchen kanske den bästa realityserien just nu. Gordon Ramsay är så himla cool. Gordon Ramsay's F Word är också riktigt skön. Så om någon annan älskar realityserier lika mycket som jag, kan jag varmt rekommendera dessa. En nackdel är att man blir så otroligt hungrig bara...

1 comment:

  1. Jaaa Hells kitchen är så grymt jävla bäst! Kollade igenom ett par säsonger och de är så braaaaaa, så mycket bättre än Paradise Hotel och andra trams reality serier ;) men som du säger, den stora nackdelen är ett STORT minus med showen.. ;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!