1 Karolinas Kaos: Roadtrip

Tuesday, May 7, 2013

Roadtrip

Jag älskar att vara ute och köra bil. Att bara köra runt utan någon speciell destination är så otroligt avslappnande. Om bensin inte vore så himla dyrt skulle jag nog köra runt i nejden dagarna i ända. Igår tog gubben med mig och Elin (efter lite tjat från min sida) på en liten roadtrip. Vi åkte till Nykarleby och käkade glass, sen vidare till Socklot och Grisselören och så via Pörkenäs tillbaka till Jakobstad.

Hade förstås inte kameran med mig trots det underbara vädret. Men jag var på så gott humör hela kvällen, mycket tack vare detta. Kanske jag är lite konstig, jag vet inte.

Jag har fått höra att jag fått detta märkliga intresse från min mommo. Kan man ärva sånt?

En glad Karro önskar er en fortsatt trevlig tisdag!

2 comments:

  1. haha men sådär e jag också! tror de får blir lite roadtrips för dig och mig med :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa du o jag bruka ju allti va ut o kör! Börjar vara för läng sen, kom hem nuuu :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!