1 Karolinas Kaos: Oh crap, my parents joined Facebook

Monday, May 27, 2013

Oh crap, my parents joined Facebook

Borde det inte finnas en övre åldersgräns på facebook? Eller om man är över en viss ålder borde man få gå en liten snabbkurs före man börjar använda fejjan...

Mamma råkar alltid klicka på konstiga appar, ja, "råkar", säger hon, men jag börjar tvivla. "M. invited you to Sexy Moments". Man ba eh ok? Och pappa hade "råkat" klicka på typ erotic sexy latex art som postade på hans wall. Snyggt! Det hela blir inte bättre när de sen uppdaterar sin status: "Hehe oj, Facebook strular, jag har inte klickat på nåt sånt."

Jag: Mamma varför har du bjudit in mig till Hot or Not?
Mamma: Men VA, det har jag inte alls gjort! Jag måste ha nåt virus på facebook! LOL
Jag: Nej, du måste bara sluta klicka runt så mycket...
Mamma: Karolina jag klickar inte runt!

Hur kommer det sig att jag inte råkar skicka en massa inbjudningar åt folk hela tiden då...?

Nåja, förr fick jag panik och trodde att folk skulle tro att mina föräldrar är helt knäppa, men jag insåg ganska snabbt att de inte är ensamma om att göra bort sig haha.

Några exempel på pinsamma föräldrar på facebook är tagna härifrån.






1 comment:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!