1 Karolinas Kaos: Minigolf(!)

Thursday, May 9, 2013

Minigolf(!)

Efter middagen igår började lillebror & C härja om att det var dags för minigolf. Nej, sa jag bestämt. Jag hatar minigolf. Nå, 20 minuter senare fann jag mig likförbannat på minigolfplan. Hurra.





Vädret var åtminstone på vår sida och jag var inte riktigt så dålig som jag kom ihåg, jag ledde t.o.m. fram till det nionde hålet... Hur det slutade är mindre viktigt. Blev en rätt så trevlig kvällssysselsättning trots allt, så det kanske blir fler gånger i sommar. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga...


Besökssiffrorna här på bloggen sköt i höjden igår, trodde inte riktigt att jag såg rätt när jag kollade in statistiken på kvällen. Riktigt kul att se att så många engagerade sig - tack för all respons!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!