1 Karolinas Kaos: H&M / Beyoncé

Tuesday, May 14, 2013

H&M / Beyoncé

Jag gick till H&M för att köpa ett par tygskor, mina boots började onekligen kännas för varma. Och det fanns så mycket skor och sandaler att välja på att jag fick problem, men kom hem med de mest perus - svarta, enkla, snygga.Vackert så.


Sen fyndade jag en söt liten sommarklänning också, är helt förälskad i korallfärgen. Ska gå på två bröllop i sommar och mina båda potentiella klänningar är just korallfärgade.


Och när jag kom till kassan fick jag syn på alldeles underbara kökshanddukar som jag helt enkelt inte kunde gå förbi. Ugglor!! Jag kan inte gå förbi ugglor. Allra minst om två handdukar kostar 1,95€! Blev helt överlycklig av det köpet haha.

Jag var tvungen att köpa de turkosa också...

Sen fick man ju en snygg påse med Beyoncé på också haha.

Älskar låten, videon, kläderna, stämningen, allt! 
Och Beyoncé måste väl ändå vara snyggaste kvinnan på jorden.

4 comments:

  1. NU vill ja ti hm!!! ja tycker å jätte myki om reklamen å så tycker ja de e så tacksamt att beyonce e kurvig å världens snyggast ti sii påå :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dom had fått in JÄTTEmyki saker dit nu, ja fick riktit hejda mig för att håll i pengarna! Jo faktiskt, härligt me en "riktig" kvinna! :D

      Delete
  2. Åh, super fina handdukar! Va de inne på H&M i Vasa eller var va de som dom fanns? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visst e dom söta?! Ja köpt dem i Vasa :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!