1 Karolinas Kaos: Colours

Wednesday, May 29, 2013

Colours

Idag släppte jag loss. Jag hade inte shoppat (sådär på riktigt shoppat ni vet...) på länge och nu var det liksom dags. Köpte ungefär allt jag såg. Brukar inte så ofta dela med mig av shopping och sånt på bloggen men idag tänkte jag göra det.

En supersnygg och praktisk handväska och en matchande skarf!

En rosa bikini! Spontanköp! Älskar den!

1. Rosa byxor | 2. Topp med virkad rygg | 3. Neonrosa bandeau | 4. Ett halsband som skrek mitt namn
5. Plånboken ska ju tydligen vara genomskinlig nu så... | 6-7. Träningskläder

Sen så köpte jag en grå/limegrön topp också... Och lite underkläder. Ja och så slank visst en kjol med också. Haha. Min stackars plånbok var inte nöjd med mig idag, men nu klarar jag mig förhoppningsvis hela sommaren. Är så lycklig över alla färger som dyker upp i butikerna. Hade kunnat köpa sååå mycket mer, men jag fick hejda mig.

Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig i ordning för lite fotboll, FoBK - KPS! ;)

1 comment:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!