1 Karolinas Kaos: Sex, livet och vänskap

Wednesday, April 10, 2013

Sex, livet och vänskap

Det har varit mycket prat om serien Girls på sistone och som den skeptiker jag är har jag ignorerat serien helt. Idag bestämde jag ändå att ge serien en chans och jag är helt hooked. Jag kollade de sju första avsnitten i streck och vips hade nästan fyra timmar gått.



Det bästa med serien är nog att den är så ärlig, äkta och "ful". Man har inte använt sig av några rosa glasögon utan skildrar verkligen hur det kan vara i det riktiga livet. Helt genialiskt, rekommenderas varmt!

1 comment:

  1. Ta o skriv mer blogg, ja har int nå ti läsa!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!