1 Karolinas Kaos: Livstecken

Tuesday, April 9, 2013

Livstecken

Ingen telefon (ja, den är på service IGEN, fml) och ingen dator, därav den oändliga tystnaden. Jag är i Vasa, njuter av våren, gymmar så mycket jag orkar, går i skola så mycket jag orkar, dricker öl så mycket jag orkar... Hehe nej men allt är bara bra just nu och jag har vårkänslor och sånt.


Jag fick en anonym fråga om vart jag sökt in, och egentligen skulle jag inte vilja skriva ner det här, det känns som att jag jinxar det... Men så fånig kan jag väl inte vara, så okej: jag har sökt till klasslärare, allmän pedagogik och speciallärare! Så nu är det alltså officiellt. Håll alla tummar för mig är ni snälla.



Idag har jag varit på kaffebjudning med Johi och Fanny hemma hos Anna & Johnnie. Hon hade bakat massa goda saker och vi kände oss som tvättäkta österbottniska damer. "Förutom att jag inte har 37 olika sorter att bjuda på", som Anna konstaterade.

Nu ska jag fixa lite kvällste och så småningom titta på Vem vet mest? Hahaha. (Det värsta är att det är sant.)

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!