1 Karolinas Kaos: Pampas over and out

Tuesday, March 26, 2013

Pampas over and out

Överlevde Karro inte pampasveckan eller vad är det frågan om?


Av min uppdatering att döma skulle man ju kunna tro det! Men sanningen är att jag lever och mår bra - däremot har min macbook sagt upp kontraktet. Mitt liv är förstört osv. Just nu lånar jag pojkvännens dator för att informera er om att jag fortfarande är vid liv samt att jag asap kommer att  vara tillbaka - men en tid framöver kommer det att bli lite glesare med inläggen här. "Stackars dina tre läsare", som C skulle säga.


Och jag vet, det börjar kännas som en stund sedan vi firade Pampas nationaldag, men eftersom jag inte kunnat uppdatera före nu kommer nu ett litet urval av mina bilder från den gångna veckan.

MELLANFEST.

Lite brottning på gång ;)

Nästan som Friends, vid Ollis istället för Central Perk.

Knuts & Challe

Jag & Johi

Feelis!

Yoyo & Tommy

Ölspel i lägenheten

Jan & Milja är glada att köa!

En vinkväll med Darth Vader.

Jag, Elin och lite tusch

Pampas nationaldag på torget

Mer pampasfirande

Pojkar i kö till Ollis

Hade en helt suverän vecka med fantasitkst sällskap, men ser nu fram emot att ta det lugnt ett tag framöver. Ska hoppas att jag inte glömmer det löftet till helgen...

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!