1 Karolinas Kaos: Puss.

Tuesday, February 19, 2013

Puss.

Herkkas i vääde vad dålig jag har varit på att blogga de senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte haft tid. Helgen var på tok för mysig för att börja sitta och blogga. Nu börjar det ju vara en stund sen det var helg men...


I torsdags var det, som kanske inte så många missade, alla hjärtans dag - eller vändagen som vi så försiktigt kallar det i Finland. Nåväl. Jag hade tänkt åka till Vasa för att umgås med C, men fick förhinder. Han hade heller inte tid att komma till Jeppis, så vi bestämde att ses i helgen istället... Nåja, vad är nu en alla hjärtans dag, tänkte jag, men var lite ledsen i smyg haha.

Nå, tror ni inte jäveln dyker upp hemma hos oss, med blommor och grejer, när jag trodde att han typ var på Ollis. Jag gick på hans lurendrejeri ännu en gång. Men vad glad jag blev. 

It's not going to suck itself... Haha.

Mina favoriter.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!