1 Karolinas Kaos: Happy Valentine's Day!

Thursday, February 14, 2013

Happy Valentine's Day!

Hur brukar ni fira alla hjärtans dag? USA är väl egentligen enda stället där man på riktigt firar den här dagen och verkligen gör den till en big deal. Visst är det mysigt med alla hjärtans dag, men jag tycker ändå att hela grejen är lite överhypad. Det kan väl räcka med att laga mat tillsammans med pojkvännen/flickvännen (eller varför inte bara med en vän - Alla hjärtans dag 2010 firade jag tillsammans med Elin i Paris, och vad var nu bättre än det!), se någon romantisk film (alla killar jublar!) och bara ha det mysigt. Som vilken annan dag som helst egentligen. 

Jag vid Moulin Rouge februari 2010!

I Elins kök i Parre

Fick rosor av en random kille på tåget.
Dessa tre bilder summerar Alla hjärtans dag i Paris ganska bra!


Sen spottar ju ingen tjej på blommor heller förstås, men jag tycker huvudsaken är att man bara tar hand om varandra. Inte bara den 14:e februari, utan alltid. Med den klyschan säger jag GODNATT!

Som tur har jag redan hittat min player 2 och 
jag ser fram emot att spendera denna töntiga dag med honom imorgon.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!