1 Karolinas Kaos: Fontänorgasmer och onani

Friday, February 8, 2013

Fontänorgasmer och onani

Jag går för tillfället en kurs på Öpu i Vasa - Sexologi, som hör till skolpsykologin. Superintressant och rolig kurs, och läraren är så gullig och härlig! "Jag jobbar med sex varje dag, vad är nu roligare än det?"

Fick tag på boken idag med lite hjälp av Johi!

Som C sammanfattade det: "Ni pratar om fontänorgasmer och onani i tre dagar och får 5 studiepoäng för det?!" Nå, riktigt så är det ju inte, men jag kan absolut säga att kursen är mera lättsam och intressant än någon annan jag tidigare gått.

Idag ska vi prata om våldtäkt och sexuella trakasserier. Jag måste nästan säga att det är synd att kursen bara är tre dagar lång. 

Solen skiner här i vackra Vasa och fredagskänslan är på topp! Trevlig helg!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!