1 Karolinas Kaos: En tisdagslista

Tuesday, February 26, 2013

En tisdagslista

Hur har din dag varit?
Har suttit i bilen från Jakobstad - Ylläs, ca 9 timmar. En sväng via Haparanda hann vi med också. Är helt slut nu men ser fram emot att ta fram snowboarden imorgon!
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Linnea eller Carola, menar morsan.
Vilket är ditt största beroende?
Internet, helt klart. Skrek av lycka när jag upptäckte att internet fungerar här ute i skogen.
Vad gör du när ingen annan ser?
Petar näsan. Pratar med mig själv. Gör sjukt fula miner i spegeln. Gör Harlem Shake framför spegeln. Gör en  massa saker framför spegeln faktiskt.

Fotar mig framför spegeln...

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Antagligen manodepression.
Vad beställer du på krogen?
Öl, cider eller ufo-shot. Eller Sex on the beach.
Vilken är din största skräck?
Ensamhet. Samt att tappa tänder. Jag drömmer mardrömmar om det HELA TIDEN. Alla tänder bara faller ut ur munnen haha, det är vidrigt.
Hur gör man för att ragga på dig?
Man ger mig en komplimang men är inte för på, man är lite retsam men inte elak... och så får man mig att skratta.
Vad var det konstigaste som hände i helgen? 
En märklig brud på krogen (tänk er samma min som overly attatched girlfriend) som attackerade mig på toaletten. "Hej du har jättefint hår! Ska du gå på WC? Jag kan vänta här utanför. Så kan vi gå och röka sen? Och dansa. Visst?"
Vem är den mest kända människa du talat med?
Hugo Rosas? Bloggaren... Jag hade ingen aning om vem han var så jag var superdryg mot honom. Samma sak med nån Big Brother-Mike.
- Eh, vet du inte vem jag är?
- Nej, borde jag...?

Jag vet, jag är så sjukt cool.
Och så har jag faktiskt dansat med Cami från Kungarna av Tylösand, samt blivit bjuden på cigg av henne, OCH varit med på hennes blogg hahaha, där hon skrev "Älskar när mina fans kommer fram och pratar med mig, ni är så gulliga!". Nämen nu e ja hennes fan...


En bild jag inte kunnat visat tidigare, kanske för att jag är skitfull och skitful haha... 
Nå, kunde inte visa originalet nu heller haha. 

Vilket uttryck använder du lite för ofta? 
"Jag dör!", "liksom" samt diverse svordomar.
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
"Du har så stora ögon! Nästan som en ko."
Vad gör du när du är ledsen?
Gråter (duh), skriver.
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
En sak? En outfit eller ett plagg? Jag kan väl inte behöva gå runt utan byxor om jag väljer en speciell tröja liksom? Så, jag säger: ett par snyggt sittande jeans, ett svart linne och någon stickad pullover.
Har du någon gång slagit någon?
Jo... T.ex. när en finsk kille kallade mig hurri i hamburgerkön i Åbo. Och nej, det var inte en bitch slap.
Vad ser du fram emot just nu?
Måste vara tråkig och säga SOMMAREN.

2 comments:

  1. Vanliga händelser i drömmar

    Tappa tänder
    Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft. FYI

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!