1 Karolinas Kaos: Om humörsvängningar och fredagskänslan.

Thursday, January 31, 2013

Om humörsvängningar och fredagskänslan.

Vilken känslomässig storm jag har gått igenom i veckan. Jag har skrattat (irl lol:at), jag har gråtit (the ugly cry), känt mig överlycklig (som en ecstasy-påverkad), känt mig som världens sämsta (emo), jag har skrikit och ropat, men jag har också kramat och pussat.

Vad händer? Nå, tacka högre makter för att det är helg supersnart.


Humör just nu: stabilt; glad, lycklig, lugn. Trött... Så med detta önskar jag er alla en riktigt god natt - imorgon är det fredag!!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!