1 Karolinas Kaos: Lite julstämning

Friday, December 14, 2012

Lite julstämning

Jag gillar egentligen inte julsånger eftersom de lätt förknippas med stress.  MEN, jag har två favoriter, som inte spelats sönder av alla stans affärer. De är i princip är varandras motsatser, men jag älskar dem!

Hollywood Undead - It's Christmas In Hollywood


It's Christmas in Hollywood, Santa's back up in the hood
So meet me under the mistletoe let's fuck
It's Chanukah in Inglewood, the dradles spinning in the hood
So meet me by the manura let's get drunk



Justin Bieber - Mistletoe
(Ja, helt utan att skämmas!)

It’s the most beautiful time of the year
Lights fill the streets spreading so much cheer
I should be playing in the winter snow
But I'mma be under the mistletoe



Nån som har några andra tips, på lite "modernare" julsånger?
Vill ha en jul-playlist!

3 comments:

  1. Jag tycker myki om Coldplay - Christmas lights och Hurts - All I want for christmas is new year's day. Två av mina favoriter iaf :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah okej, ska försöka hör på dom! :)

      Delete
  2. Afroman A Colt 45 Cristmas

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!