1 Karolinas Kaos: Ja vad håller jag på med riktigt?

Saturday, December 8, 2012

Ja vad håller jag på med riktigt?

Fick en fråga av Carro som undrade vad jag egentligen håller på med! Vad kommer jag att göra nu när jag flyttat från Åbo, kommer jag att bo i Jakobstad eller Vasa eller kanske Kokkola? Och hur blir det med studierna?


1. Jag har inte hoppat av studierna, men jag kommer att byta huvudämne. Därför ska jag i vår plugga vid Öppna Universitetet för att förhoppningsvis lättare komma in på den linje jag vill söka till i höst.

2. Jag kommer att bo i Jakobstad och Vasa. Plugga i Vasa, kanske jobba lite i Jakobstad.

3. Vilken linje ska jag söka till? Det säger jag inte ännu, känns som att jag jinxar det då ;)

2 comments:

  1. Nå just he! Lycka till me allt, vi kommer säkert ses mera nudå! Kul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taack, ja de gör vi säkert! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!