1 Karolinas Kaos: Vinna X3M-tröja: check!

Monday, November 12, 2012

Vinna X3M-tröja: check!

Hade fått paket idag när jag kom tillbaka till Åbo! Visade sig vara X3M-tröjan som jag (med lite hjälp av C) vann i förra veckan. Gillar motivet med Teds nya ord på en Wordfeud-plan.
WTFammoEn person över 65 år som älskar sociala medier och tror att man måste klicka på allt på Internet.

Det var alltså jag och C som var ute och körde bil då vi hörde tävlingen på radio. Hittills hade bara två personer ringt in och båda svarat fel. Så efter lite googlande hittade vi svaret och så ringde jag in och vann, hurra!

"Vadå e ni bara ute o kör bil sådär annars...?" undrade radiodamen.
JA DE E AVSLAPPNANDE OCH MYSIGT (ville jag svara men gjorde inte).

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!