1 Karolinas Kaos: Stay calm

Monday, November 26, 2012

Stay calm

En månad till jul. Antal julklappar köpta: noll.
Inte ens en vecka till tent. Antal kapitel lästa: allt för få...

Hade skrivit ett långt inlägg om hur jävla stressigt jag har det just nu, men ändrade mig.  Kan bara säga att det är mycket nu och till råga på allt så har jag fått nackspärr så att jag inte kan röra på mig. Great, som att jag skulle ha tid med det liksom.

Men mitt i all skit har jag tagit ett, jag vågar nästan säga, livsviktigt beslut, som känns fruktansvärt bra och för första gången på länge känner jag mig tillfreds med mina framtidsplaner.

Nu ska jag bära 100kg packning hem till lägenheten utan att bryta nacken. Wish me luck.

4 comments:

  1. Hey,coolt Karro, såg länken ;)
    Och låter mycket spännande med det stora beslutet.
    Hoppas allt vänder sig till det bättre för dig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Heidi, jag hoppas det också! :D (men vilken länk...?)

      Delete
    2. Den där länken till vänster :)

      Delete
    3. Nej nu vet ja faktiskt int va du talar om :D ja ser ingen länk? eller e ja helt dum nu...

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!