1 Karolinas Kaos: Rubrik?

Monday, November 12, 2012

Rubrik?

Blev ännu en helg hemma i Pampas, men den här gången en lugn sådan. Välbehövligt! Startade helgen med ett par dagar i Vasa och firade sen fars dag hemma i Jakobstad och Pedersöre.



Helgens bästa:

1. Läste Shakespeare hela vägen på tåget - hade förväntat mig något aptråkigt och svårtläst, men blev istället helt fascinerad. Med risk för att låta helt korkad så är det ju som 1600-talets Gossip Girl. Kom på mig själv med att sitta och gapskratta åt vissa skämt i tåget.
Så jag ser verkligen fram emot att gå på teater nu på torsdag! En midsommarnattsdröm i Helsingfors.

2. Spartacus. Har kollat klart säsong ett nu och är som förtrollad. Jävligt trist att Andy Whitfield har gått och dött bara...

3. Min myströja i mörkret och kylan.



Och här följer några bilder från helgen.
Moffa och mamma i söndags :)


En liten hälsning på bilen när vi skulle åka från Vasa haha...


Och så en bild på pappa. För att det har varit fars dag och sådär.
Han fastnade tydligen inte på någon bild i söndags så det fick bli en från Spanien.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!