1 Karolinas Kaos: Hahahaha (familjeliv.se)

Wednesday, November 14, 2012

Hahahaha (familjeliv.se)

Jag tappade lösnaglarna i hans stjärt, ska jag säga något?
Tis 13 nov 20:30Läst 17497 gångerTotalt 100 svar
Anonym (ooops)
Hej! Hjälp mig nu här. Jag träffade en kille från nätet efter att ha snackat ett tag. Vi bestämde oss för att gå på bio ikväll men inget mer eftersom vi mest ville känna av läget lite. Se om vi trivdes ihop och så. Vi har pratat länge, det har blivit en del snusk och jag vet vad han gillar och tvärtom. Vi klickade riktigt bra och på något vis följde han med mig hem på middag efter bion. Vi hamnade i säng och det var bra.

Jag vet att han gillar ett finger i stjärten eftersom vi sysslat med lite sexting och han verkade uppskatta det jag gjorde. Tyvärr kom jag av mig helt när jag insåg att TVÅ lösnaglar lossnat där inne! I hans stjärt! Jag märkte det så fort jag drog ut fingrarna men han verkade inte märka något. Vi genomförde samlaget och han åkte hem. Är detta farligt för honom? Kommer han att märka att de kommer ut? Ska jag ringa och berätta? Hur hade ni gjort? 

2 comments:

  1. hahahahahah nää stackars kille :D nå no lär di ju koma ut i nå skede kan man ju hoppas... :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!