1 Karolinas Kaos: Hah!

Friday, November 30, 2012

Hah!

Jag valde ut en novell av ca 1000 texter vi hade att läsa till tenten. Och vilken uppgift kom om inte just att analysera denna novell? Haaaaaaa. Så jag är åtminstone godkänd, vilket var det enda jag strävade efter och det kändes ganska avlägset igår... HURRAAAAAA. Inte ens det förfärliga vädret kunde få mig på dåligt humör idag.

Gick efter tenten en sväng via glasbanken, handlade glögg och annat trevligt. Nu ska jag snart utföra den obligatoriska fredagsskrubben (uttryck myntat av Diddi) och lite senare hoppa på tåget till Dickursby varifrån jag blir hämtad med bil som åker vidare mot Borgå, där morgondagens bröllop ska äga rum.

Trevlig helg!

1 comment:

  1. Tur att de gick bra :) Ja hade igen sån känsla som jag alltid har att ja kunde lite av allt men int nånting ordentligt..så mina svar blir konstigt avhuggna..:) Nåja, hoppeligen blir de godkänt så man får poängen.. om man nu int får den där trean..;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!