1 Karolinas Kaos: Capuaaaaa!

Monday, November 26, 2012

Capuaaaaa!

Någon annan än jag som är totalt beroende av serien Spartacus? Jag blev helt fast från avsnitt ett och kollade de två första säsongerna i ett streck.


Dessvärre spelas ju inte Spartacus av Andy Whitfield i den tredje säsongen, vilket enligt min åsikt gör att den faller ganska platt... Har åtminstone inte ännu fastnat, men jag kanske får ge det ett par avsnitt till.

Någon som missat denna fantastiska serie? Nyckelord: gladiatorer, blod, svett, tårar, kärlek, sex, drama, mer sex, bröst, skito svejtto halvnako karar.

4 comments:

  1. åh är den serien så bra :O
    har sett reklam för den ibland och så, men inte tänkt mer på den efter det x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JA, verkligen :) rekommenderas!

      Delete
  2. Skitbra serie! Har sett alla säsonger :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nåmen, får väl fortsätta då helt enkelt :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!