1 Karolinas Kaos: Oktober 2012

Wednesday, October 31, 2012

Oktober 2012

Förklarar härmed oktober månad avslutad och sammanfattar med lite bilder.

Det blev höst!

Obligatorisk nousuhumalabild hemma i Jakobstad

Jenna fyllde år :)

Vi firade henne.


JAG fyllde år!

Blev gammal som gatan. 21 alltså.

Söta människor sjöng för mig!

Höst, som sagt.

Elin och jag gick på musikal på ÅST!

Jag har ingen aning.

Mer höst.

Justin Bieber och Ke$ha på sitz!

Champs of the BBQ...

Och så en random bild jag sparat på telefonen. Hysteriskt kul.

2 comments:

  1. tur då jag int så ut som en total mongoloid på champs of the bbq-bilden hahaa

    ReplyDelete
  2. HAHAH FISKEN, OBAMA SELF :D:D::D:D:D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!