1 Karolinas Kaos: Rapport II

Tuesday, August 28, 2012

Rapport II

Som fortsättning på föregående inlägg kan jag ändå berätta att universitetet och litt.vet.-gruppen verkar hur bra som helst. Det är mycket info att ta in, massa nya ställen att lära känna (jag är totalt beroende av min gps i iPhonen) och tusen saker att hålla reda på, men allt faller förhoppningsvis snart på plats.

Det är bara andra dagen här men jag känner mig redan lite lugnare. Men jag hatar att det är så tyst i lägenheten. Tur att jag har Spotify.

Jenna och Inka :)

Jag tänker faktiskt åka hem till Jakobstad redan i helgen. Visste inte att jag var en sådan morsgris förrän nu. Inget fel med det kanske. Kanske jag skulle tvinga familjen att flytta till Åbo?

Nu ser vi fram emot gulisintagningen och de första sitzerna! Och så föreläsningarna förstås...

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!