1 Karolinas Kaos: Jakobstad - Åbo - Jakobstad på 24h

Friday, August 24, 2012

Jakobstad - Åbo - Jakobstad på 24h

Igår åkte jag och morsan ner till Åbo! Efter att ha träffat min hyresvärd, fått nycklarna och skrivit på kontraktet, körde vi vidare till IKEA.


"Vi är här högst en timme!", sa vi. Nåja, tre och en halv timme senare och några hundra euro fattigare åkte vi via lägenheten igen för att dumpa av mina saker före vi styrde kosan tillbaka mot Jakobstad.

Helt otroligt att vi orkade köra hem utan att somna vid ratten. Jag körde sista tre timmarna och har nog aldrig i mitt liv varit så trött. Livsfarligt.


Sneak peek från lägenheten! Hur söt är inte min lilla palm?

Jag är supernöjd med lägenheten, i extas över det jag handlade på IKEA och ser verkligen fram emot att flytta till Åbo på riktigt nu. Ska bli så skönt med lite förändring.

1 comment:

  1. jeejeejeeeeee! ser så framemot att du flyttar dit hihihihi. ps, ja har o en såndär palm! eller egentligen två. kanske du visst de ren, heheh. välkommen till åbo <3

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!